lauantai 13. huhtikuuta 2013

Ool rait juu fakin bastards

Jos aletaan kerta ampua kovilla, niin täältä pesee.


ÄLKÄÄ SOITTAKO MUN VANHEMMILLE.

Mulla on haju siitä että kuka näitä tekee, mä voin aivan mielivaltasesti päättää katkasta teihin välit ja olla teille vihasia.

Tässä teille pari syytä:


1. Olen huonossa kunnossa kyllä, mutta, mun äiti ja isä on ikääntyviä ihmisiä ja niille ei passaa soittaa mun tilanteesta, jos kerta...

2. ... Te ette ees puhu mulle itelleni. Te ette tiiä mikä mun tilanne OIKEASTI on.

3. Mulla on täysipäivänen raskas työ uskotella itelleni ja etenki mun perheelle, että pysyn hengissä täällä.

4. Tässä on välimatkaa. Ne ei voi tehdä oikeestaan mitään ja ne masentuu siitä ite. Vanhat ihmiset tarvii kaikki elämänvaransa nyt ja mä oon yks joka niille antaa uskoa jaksaa, kun jotain pahaa täällä meidänkin päässä voi tapahtua.

5. Okei, ootte huolehtivaisia ja näin, kiva, mutta mikä vitun itu siinä on että te ette ite puhu mulle ja oo kontaktissa, ja en oo kerta ollu tappamassa ees itteäni. Mulla on tällä hetkellä vitusti stressiä ja te pahennatte meidän koko perheen tilaa, ketkä vitut ikinä kehtaa ottaa siitä luurista kiinni asenteella: "OON HYVÄ YSTÄVÄ TEENPÄ NÄIN."

Ei vittu, te ette voi pahempaa tehä. Mäki voisin soitella teidän vanhemmille teidän ryyppy-, huume-, ruoho- ja muista paskanmarjaseikkailuista, mutta en tee sitä koska tiedän miten MASSIIVISTA VAHINKOA se tekee perheelle. Mä puhun VAHINGOSTA. En vaan hetken draamasta.

Puhukaa mulle jos kerta ystäviä ootte. Ja jos mä teen siitä mahdotonta nii älkää sitte edes yrittäkö, jos se ei oo teidän mielestä vaivan arvosta.
Tällä hetkellä KUKAAN ihminen ei oo velvollinen soittamaan mun perheelle, kuin perhe itse.

Teen tällä hetkellä aika massiivisesti töitä mun pirteyden eteen:
Käyn koulussa vaikka en haluais, teen koulutöitä vaikka motivaatio joskus uupuu, käyn urheilemassa rankkoja treenejä vaikka en usko mun kykyihin ja syön siksi että on pakko elääkseen syödä.

Kiitos.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti