tiistai 4. kesäkuuta 2013

Minulla oli tärkeä tehtävä

Nimittäin uudistaa tämä koko paska.

Sen takia blogiin ei ollut pääsyä kun muokkasin ulkoasua ja säädin html:ää, mutta tulin siihen lopputulokseen, ettei siinä ole järkeä ja palautin koko höskän. Jouduin myös muuttamaan osoitetta koska tänne on löytänyt ihmisiä, joiden en halua tietävän blogin olemassaolosta.

***

En edes ole varma tästä blogin pidosta muutamasta syystä:

1) Taidetta varten minulla on kyllä DeviantART, mutta en enää tykkää lisätä piirroksiani tai teoksiani näytille kuin henkisestä pakosta. Vihaan tuotoksiani tätä nykyä ja tekisi mieli repiä tukka päästä joka työstä mikä on esillä.

2) Vihaan elämästäni kirjoittamista koska vihaan elämääni.

3) Jos puran tänne ongelmistani niin joku puhuu minulle niistä joka ahdistaa minua korviani myöten.

4) Peliala ei kiinnosta kansalaisia ja en uskalla kirjoittaa siitä, koska joku pitkästyisi.

5) Päivitän tiettyä sarjakuvaa kyllä väliajoin mutta sen laatu on huonontunut ja ihmiset eivät enää kiinnostu siitä, ja tänne en sitä ala änkeä koska ihmisiä ei kiinnosta pelit eikä sarjakuvat. Tai kiinnostaa, mutta jostakin syystä kusen ne aina.

6) Myönnän että haluan hoardata yleisöä, koska tuntuu typerältä tehdä mitään, jota ei seurata. Tämä on hyvä motivaattori minulle, ja yleensä kaikki kaatuu siihen. Jostain syystä kukaan ei vain kiinnostu mistään mitä teen ja voin kertoa, että olen yrittänyt helvetisti erilaisia asioita aina vloggaamisesta bloggaamiseen, sarjakuviin, novelleihin, gameplayvideoihin ja luoja ties mihin.

7) Vihaan itseäni. En jaksa itseäni. Elän vain työn takia. Mikään ei kiinnosta minua kuin työnteko, joka myös ahdistaa minua kuin jäätynyt käpy oravaa.

Avot. Vituttaa ja itkettää.




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti